„LESS TECHNOSTRES” 

PRAKTYCZNY WARSZTAT 

Jak odzyskać spokój i harmonię wewnętrzną w środowisku wirtualnym

 

Sięgnięcie po komórkę to pierwsza rzecz, jaką robimy po przebudzeniu, a ostatnia czynność przed snem to odłożenie jej na szafkę nocną. Dotykamy jej ponad 2600 razy dziennie i bierzemy do ręki przeciętnie co 10 minut w ciągu dnia. Jedna na trzy osoby sprawdza komórkę przynajmniej raz w ciągu nocy – pisze Anders Hansen w książce „Wyloguj swój mózg. Jak zadbać o swój mózg w dobie nowych technologii”.

 Jesteśmy w kontakcie ze światem praktycznie całą dobę. Algorytmy mediów społecznościowych są tak zbudowane, aby cały czas nas “pingować” i „szturchać”, czyli wywoływać nowe wyrzuty dopaminy. Powiadomienia i podsuwanie nam coraz to nowych informacji zgodnych z naszymi zainteresowaniami przyklejają nas do ekranów. Do tego dochodzi znawisko FOMO. Cały czas musimy być “w zasięgu”. A to powoduje problemy z zasypianiem, pracoholizm, wypalenie zawodowe, czy nawet depresję. 

Nic dziwnego, że dopada nas technostres wywołany trybem “always on”, przebodźcowaniem oraz “przedawkowaniem” technologii. Człowiek nie jest przystosowany do tego, aby żyć w trybie online 24/7 i być otwarty jak stacja benzynowa 24 h.

Polska na 1 miejscu w Europie w odczuwaniu stresu

 

Niezwykle szybko zmieniają się także wyzwania, z jakimi przychodzi nam się mierzyć zarówno w domu jak i w pracy. Nasze zadania stają się coraz bezpieczniejsze i mniej wymagające pod względem fizycznym, rosną natomiast obciążenia psychiczne, którym musimy sprostać. Zdrowie psychiczne, czyli stan charakteryzujący się psychicznym i emocjonalnym dobrostanem staje się w obecnej rzeczywistości towarem deficytowym.

Szybkie tempo życia i zmian, izolacja, wszechogarniająca technologia, światło niebieskie, siedzący tryb życia, presja czasu, nadmiar obowiązków i duża ilość informacji powoduje obecnie jeszcze większą wrażliwość na stres. Codziennie jesteśmy narażeni na kontakt z wieloma „techno-stresorami”.

Nie jesteśmy jednak w tej sytuacji bezradni. Najwyższy czas nauczyć się zarządzać technostresem!

Podczas warsztatu uczestnicy poznają najbardziej skuteczne techniki w walce z technostresem. Dostaną gotowe do wdrożenia narzędzia, dzięki którym poczują w sobie kojący spokój a destrukcyjną energię technostresu zamienią w pozytywną  energię do działania!

Uczestnicy warsztatu:

=

Zdiagnozują swój indywidualny poziom stresu i zobaczą z jakiego miejsca startują

=

Zidentyfikują największe technostresory i zobaczą jak je wyeliminować

=

Nauczą się jak wejść w stan najwyższej efektywności czyli "flow"

=

Nauczą się jak zarządzać swoją energią w ciągu dnia

=

Zobaczą co działa z walce z technostresem, a co nie i dlaczego metody, które najczęściej stosują nie działają, lecz wywołują efekt “jo-jo”

=

Przećwiczą na żywo najskuteczniejsze techniki, narzędzia i sposoby na relaksację i wyciszenie

=

Stworzą swoją indywidualną "szczepionkę antystresową"

=

Poznają 8 najlepszych “odstresowaczy” na świecie

Zachęcam do przeczytania mojego artykułu „Technostres – jak pononać nowy rodzaj stresu

 

Opinie o warsztacie

Ewa to prawdziwy motor napędowy do działania! Po uczestnictwie w jej webinarze zawsze przez kilka kolejnych dni odczuwam mnóstwo motywacji i energii. Ogromny zasób wiedzy – zarówno teoretycznej jak i praktycznej, i towarzyszące temu profesjonalne mentorskie podejście sprawiają, że Ewa to dla mnie autorytet w dziedzinie cochingu. Z czystym sumieniem polecam i rekomenduje zajęcia prowadzone przez Ewę – wyniosłam z nich więcej, niż z niejednej lektury dotyczącej tematyki slow life i mindfulness.

Marta

 

Świetny warsztat 🙂 Ewa w bardzo przyswajalny i obrazowy sposób rozłożyła problem stresu na czynniki pierwsze oraz zaprezentowała konkretne narzędzia i ćwiczenia do radzenia sobie z nim. Teraz najważniejsze, żeby znaleźć tę odrobinę czasu na konsekwentne wdrażanie wskazówek Ewy w życie.

Agata

 

Wow. Bardzo ciekawe odkrycie ze źródłem stresu jest przed wszystkim umysł w którym pojawia się 50 tys dziennie. Dzięki koncentracji na wdzięczności i docenianu tego co dobre oraz technikom relaksacyjnym już zacząłem się czuć lepiej i mam w końcu poczucie że wiem jak to kontrolowac. Dziękuję Ewa. Czekam na więcej

Mariusz 

 

Warsztaty panowania nad stresem z Ewą były tym, czego potrzebowałam w trudnym czasie, kiedy moje ciało zaczęło dawać psychosomatyczne oznaki wyczerpania. Ewa doskonale sprawdza się w roli….Jej optymizm i niewyczerpywalna pozytywna energia w połączeniu z profesjonalną wiedzą, którą w sposób czytelny i praktyczny przekazuje innym powodują, że po sesji z nią poczułam silny przypływ mocy witalnych i wewnętrznego spokoju. Dziękuję bardzo.

Paulina

Warsztat jest dostępny w wersji stacjonarnej oraz online. 

W celu ustalenia szczegółów serdecznie zapraszam do kontaktu.

Pomagam osiągnąć work-life balance i zwiększać poczucie szczęścia i dobrostanu w duchu self-love i self-care. Jestem zafascynowana podnoszeniem jakości życia poprzez zwiększanie samoświadomości, wdrażanie technik psychologii pozytywnej, psychologii szczęścia, filozofii Tu i Teraz oraz mądrości Wschodu. Codzienne dbanie o psychofizyczny wellness i wellbeing jest nie tylko moim stylem życia, ale też przesłaniem, którym chciałabym zarażać innych. Ukończyłam kursy Psychologii Pozytywnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Yale. Aktualnie jestem słuchaczką prestiżowych Studiów Happiness Academy Studies.

Szkolenia, testy i poradniki - zobacz co dla Ciebie przygotowałam i pobierz darmowe materiały!