POZYTYWNA I ZWINNA ORGANIZACJA

 

(EKSKLUZYWNY WEBINAR)

Nowa filozofia firm w dobie nowej rzeczywistości

 

SZKOLENIE DLA DYREKTORÓW, MANAGERÓW, HR BUSINESS PARTNERÓW, LEADERÓW ORAZ WŁAŚCICIELI FIRM

 

W zawrotnym tempie zmienia się środowisko pracy. Rozwój technologii, globalizacja, pandemia i nowe modele pracy zmuszają firmy do szybkich zmian i dużej elastyczności. Nowoczesne organizacje chcące przyciągnąć i utrzymać u siebie najlepsze talenty muszą być gotowe na zmianę filozofii funkcjonowania. Pracoszczęście i Zwinność (Agile)  to nie są już tylko modne “słowa-wydmuszki”. To konieczność.  Nowa Filozofia. 

Program webinaru:

=

Jak szczęście pracowników i zwinność organizacji są powiązane z sukcesem firmy

=

Zwinny Talent czyli jaki ?

=

Najbardziej pożądane kompetencje przyszłości

=

Główne trendy w obszarze HR według LinkedIn Global Trends 2022

=

Jak dbać o pracoszczęście pracowników wykorzystując odkrycia psychologii pozytywnej

=

Najlepsze praktyki na budowanie pozytywnej kultury organizacyjnej w nowej rzeczywistości


.

Job Crafting praktyka, przykłady

Odkrycia psychologii pozytywnej z ostatnich 20 lat jednoznacznie pokazują także, iż szczęśliwy i zadowolony pracownik to kwitnąca i prosperująca organizacja. Badania dowodzą, iż szczęśliwi pracownicy są bardziej efektywni i kreatywni, bardziej proaktywni i zaangażowani w swoją pracę, szybciej znajdują rozwiązania problemów, mają lepsze relacje w pracy oraz są bardziej lojalni (Carr, 2013; Diener & Biswas-Diener, 2011; Fisher, 2010; Lyubomirsky, King & Diener, 2005).

 

 

 

 

„Z drugiej strony zmiany przyspieszają w tempie wykładniczym, zarówno sukces jak i przetrwanie przedsiębiorstwa jest dziś zależne od zdolności adaptacyjnych zatrudnionych w nim ludzi” (Ralf Knegtmans)

Kluczowe wśród pracowników i managerów stają się umiejętności miękkie, czyli coś co pomimo zawrotnych zmian technologicznych nigdy nie będzie mogło zostać zastąpione przez roboty i komputery.

 

 

 

szczęście w pracy program wellbeing

Na webinar zapraszają

Ewa Chojecka Pracownia Życia 1

Ewa Chojecka

Jako Trenerka Psychologii Pozytywnej, Chief Happiness Officer, i gorąca orędowniczka idei „pracoszczęścia” pomagam zadbać o emocjonalny wellness i psychiczny wellbeing pracowników​, aby podnieść poziom szczęścia w pracy, zwiększyć kreatywność i innowacyjność zespołów oraz zapobiec wypaleniu i rotacji pracowników.

Jestem zafascynowana podnoszeniem dobrostanu i jakości życia poprzez zwiększanie samoświadomości, wdrażanie technik psychologii pozytywnej, psychologii szczęścia, psychologii zdrowia oraz filozofii Tu i Teraz.

Ukończyłam kierunek „Psychologia Pozytywna – Trener umiejętności psychospołecznych” na UW oraz  „Happiness Studies Academy ” – program prowadzony przez największy na świecie autorytet w dziedzinie teorii i praktyki szczęścia – Profesora Harvardu Tal Ben-Shahar.

Prowadzę warsztaty, wellbinary oraz programy wellbeingowe współpracując z firmami, którym bliski jest człowiek. Gorąco wierzę bowiem w to, że prosperująca organizacja zaczyna się od troski o ludzi, którzy ją budują.

 

Iwona Szybka

Założycielka Business Consulting (search & selection) butikowej firmy executive search, zrzeszonej w międzynarodowej organizacji Cornerstone Int. Group.

Od ponad 20 lat zajmuję się rekrutacją średniej i wyższej kadry managerskiej oraz wąskiej klasy ekspertów.

„Łączenie ludzi i dzielenie się wiedzą” to moja misja w biznesie i nie tylko.

Jako Senior Executive Search Consultant pomagam firmom pozyskać talenty z rynku dopasowane do potrzeb i kultury organizacji zawsze mając na uwadze obopólną korzyść obydwu stron.

Jako akredytowany EMCC EIA Coach & Mentor w rozwijaniu zasobów własnych pracowników w ramach organizacji, a działając Pro Bono w Fundacjach wspierających dzieci, młodzież i dorosłych pomagam w ich rozwoju, wejściu w świat dorosłych, a już dorosłym również na rynek pracy.

Jestem inicjatorką polskiego wydania książki Ralfa Knegtmans’a „Zwinny talent” 9 kluczowych kroków do wyboru pracowników, którzy przetrwają nadchodzące zmiany i współautorką zawartych w niej wywiadów.